2024年5月11日星期六

百樂金宴國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 11-MAY-2024 )

乳鴿 (3 隻) - 細個成日食   依家有啲驚


姑奶話唔切   但我覺咁食法係好恐怖


鳳梨咕嚕肉 ($128) - 無食呀


脆果小炒皇 ($128) - 我鍾意食小炒皇


金銀蛋浸菜苗 ($118) - 啲菜好多渣


琥珀牛仔粒 ($138) - 琥珀合桃係脆卜卜   好味過牛仔粒   哈哈


上湯焗澳洲龍蝦伊麵 ($368) - 今次整得幾好味


兒生仔女自己叫嘅餸


( 11-MAY-2024  SAT )

尋晚都係比里奧大人嘈醒   但感恩好快瞓得番 ~

今朝出去食早餐   我覺得出去食真係飽啲   同埋呢間嘅咖啡都好大杯   所以飲完杯咖啡   其實都已經幾飽下 ~



諗住菇場唔忙   但點知 11 點先嚟忙   咁都好呀   好快就到 1 點呢 ~

今日同里奧大人屋企人一齊去拜山   咁諗住同里奧大人喺堅尼地城食嘢   之後里奧大人話兒生仔接佢放工   再接我放工去佢屋企附近食埋嘢先出發拜山 ~

船頭同我行同一方向   佢話佢等佢細佬接佢   我話我都係等兒生仔接我   之後佢話去拜山   我話我都係喎   再話佢係去田灣   我話我都係呀   佢話睇下到時見唔見到   哈哈 ~

去到餐廳見到九龍姑奶們同兒生仔老婆   原來兒生仔特登嚟接我哋㗎   真係好錫老人家   哈哈 ~

6 個大人加 2 個細路仔   所以 5 個套餐都好夠   同埋今晚又早食   咁仲更加唔駛叫咁多呢 ~

頭抽叉燒煎蛋飯 ($55) - 無食呀   但佢哋話啲叉燒唔錯


四川口水雞 ($58) - 一般啦


兒生仔個仔話油飯係生日蛋糕   真係好搞笑


欖菜肉碎炒飯 ($62) - 無食呀


肉絲炒麵 ($62) - 呢個幾好味


川椒雞柳 ($62) - 配菜先正呀   哈哈


食完飯就去買棉花糖比兒生仔個仔   我成日話買嘢比佢食   但又唔知佢鍾意食咩   難得佢屋企附近有得夾糖   所以即買喇 ~

我話夾多啲啦   但佢爸爸唔比   哈哈


買完就出發去拜山   不過墳場附近無得泊車   要去另一個停車場泊完車再搭巴士先可以去到 ~

大家都好似 3 點 45 分左右到   今日見到兒生仔女啲仔女   好少咁長時間同佢哋一齊   所以我都好開心呀   哈哈   另一個兒生女個仔笑咪咪咁叫我舅婆   真係冧死   因為之前好怕羞㗎 ~

大埔兒生仔問我係邊度番工 ?!   之後話有日中午見到有個人好似我   但戴咗口罩   佢唔敢肯定   因為佢又過緊馬路   咁佢再比個地點我睇   我話應該係我㗎喇   哈哈   原來佢喺我公司附近做嘢   又會咁啱嘅   我初初以為係同區   但原來係咁近 ~

好耐之前我放工等巴士   另外一個兒生仔又係問我係咪喺邊度等巴士 ?!   仲問我係咪着件桃紅色衫   我話呢個就真係我喇   所以我成日都話   究竟呢個世界係大家細呢   咁都會見到   哈哈 ~      
今次差唔多 4 點鬆啲就走得   雖然 Book 咗 6 點喺酒樓食飯   但番到九龍灣都只係 5 點   所以去姑奶屋企坐陣先 ~

6 點左右到酒樓   一張枱係 7 個人   另一張就 9 個人   本身諗住叫套餐   但兩個 8 人餐份量真係太多   最後都係各自各叫餸 ~

食下傾下   今晚我好開心呀   真係食咁多次飯   今次真係好開心   感恩感恩 ~

好快又到 7 點半   係時候走人喇 ~

番到屋企即沖涼呀   之後休息休息 ~

睇陣 Youtube   今晚 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言