2010年8月17日星期二

大家樂 @ 大埔 ( 17-aug-2010 )





( 17-aug-2010 tue )
星期二喇   呢朝無啦啦超勁想食扒芝腿治   好好味   不過都係好漏呢 ~
番到菇場又忙打電話啦   打比 Cable 最煩   尋日打咗成日都唔通   今朝問佢點解尋日由朝打到晚都唔通   好似比人 cut 咗線咁長嘟   佢話多人申請睇波喎   我忍唔住冷笑同佢講   係咪咁多人睇波呀   成日喎   成日都打唔通 ?!   有無咁犀利呀   之後佢叫我留電話   叫我等有關部門回覆   之後我再問多次佢個名   佢隔咗陣先答   心諗   問得名都唔方好   因為佢服務態度唔好嘛   驚係應該呢 ~
 
晏晝同 8 卦出去食   順便陪我去埋 Post Office   又搞掂一樣嘢   好開心呀 ~  
番到菇場第一時間再打比 Cable   我話今朝留咗電話   不過妳地今日實唔會覆   所以再打黎   好啦   比埋新地址佢   佢都可以講錯嘅   仲話我無講邊座添    我發火話   我咪話咗乜座囉    收線之前又再問多次佢叫乜名   佢又係隔一陣先答我   把聲仲有 d 驚   唉   做嘢醒 d 咪唔駛驚比人投訴囉   雖然我都唔會扳訴妳   不過合約期滿就唔會再睇衰 Cable 囉 ~
 
今晚真係慘   等咗半個鐘頭先有車   仲要架架都 full 哂   不過都有位企嘅   但我好攰   同埋好眼瞓   所以想坐囉 ~
里奧大人上咗大陸   又要等到 8 點先食飯   突然好想食牛扒   所以去大家樂喇 ~   


終於黎哂 50 個紙箱喇   其實都唔知駛唔駛咁多   不過就多好過小囉   唔係一陣執唔切仲煩 ~
   

沒有留言:

發佈留言