2010年8月18日星期三

味千拉麵 @ 大埔 ( 18-aug-2010 )






( 18-aug-2010 wed )

早餐食豬柳炒蛋公仔麵   不過里奧大人借咗我部相機   所以無影相   好唔慣呀   哈 ~ 
依家都無乜私人嘢搞 lu   只係諗下點 pack 箱   里奧大人成日話叫佢兒甥女黎幫手 pack   我話唔駛   因為我連點 pack 都未知   咁點叫人 pack 呢   同埋教得黎我又要 pack 又要搬   得鬼閒咩   倒不如自己一個人快手快腳好過啦   仲話我唔識用人   我覺得有個人仲阻頭阻掟囉   同埋點會咁細心同妳寫埋喺 d 咩喎   咁我之後 unpack 咪仲煩 ~
午餐食香草包   估唔到又幾好味喎   其實我都幾鍾意食齋包   熱辣辣嘅鏝頭我就最鍾意   但唔知點解家姐同里奧大人會覺得好出奇囉 ~  
終於放工啦   番到屋企最後一次認真諗點 pack   唔係 pack 唔切架喇 ~

同里奧大人去食味千拉麵   依家都幾抵   有 1 人餐同 2 人餐   反正我都係食餐入面嘅食物    套餐架抵好多呢 ~

沒有留言:

發佈留言