2010年8月23日星期一

板長壽司 @ 九龍灣 ( 23-aug-2010 )

帆立貝壽司金三文魚壽司三文魚醬油漬壽司醋鯖魚壽司紫菜蝦卷軟殼蟹卷芥辣墨魚軍艦蔥粒吞拿魚腩杯飯
醬燒三文骨腩


( 23-aug-2010 mon )

呢日一定要 OFF 啦   唔係搞唔掂呀   所以又早 d 起身食早餐再 unpack 喇 ~   

晏晝里奧大人都 OFF   一齊食埋 lunch   之後再去訂傢私就番屋企喇   因為約咗 Cable   搞掂哂又搵人整水箱   成日無停過 ~ 
豬潤酸辣米線羅宋湯螺絲粉炒蛋腸仔多士
個人超攰   又想食飯   但唔想食熱嘅飯   所以就去食壽司喇 ~ 
真係感恩呀   原本 PCCW 約咗 4-6 pm 黎   但食飯嘅時候里奧大人話 PCCW 仲未黎喎   我仲以為佢地太忙唔記得   我打比 PCCW 人員又打唔通   心諗算啦   聽晚黎都 ok   咁我番到屋企大堂見到 PCCW 人員   咁我即刻上前問係咪黎駁線   佢話見屋企無人所以留咗張便條    同埋佢手機無電   所以打唔到比我地囉   真係感恩   咁就可以搞掂好一樣嘢唔駛煩嘛 ~ 
聽日要番工啦   所以都唔執咁夜 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言