2010年8月8日星期日

叉燒炒麵 + 菜心 ( 8-aug-2010 )



( 8-aug-2010 sun )

今朝里奧大人起身之後就出咗去剪髮   我仲瞓緊   點知佢話無得剪   走咗去食早餐   真係丫   咁衰格嘅   唔等我都有 ~

好在   咁啱家姐過黎大埔買嘢喎   家姐打黎咁啱我又起身   所以約埋一齊去食早餐喇   有人同我食幾好呀   里奧大人就慘啦   自己一個人食   抵呀   呵呵 ~


同家姐食完早餐   買完嘢就各自歸家 lu   我就順便買埋餸先番屋企 ~   


抖到 3 點半先叫外賣   但唔食咁飽   因為想早 d 食飯呀 ~ 



是日懶餐 - 叉燒炒麵 + 菜心

叉燒炒麵
- 里奧大人鍾意食就整啦   雖然佢今日咁衰格   不過整呢個無難度   好過諗食乜餸呀 ~ 


菜心
- d 菜唔係咁甜噃   不過又唔想食其他菜喎 ~ 

沒有留言:

發佈留言