2010年7月12日星期一

黑椒雞絲炒意粉 + 蕃茄薯仔紅衫魚湯 ( 12-jul-2010 )





( 12-jul-2010 mon )
噢   今朝唔想起身   所以由得鬧鐘響   再繼續懶床   無啦啦里奧大人入房   以為我乜事   響咁耐都唔醒喎   好在次次沖涼洗頭之後就會好醒   唔係都幾難頂呢 ~ 
依家咁熱   我只會去超近菇場嘅兩間餐廳食早餐   我唔想沖完涼又立痴痴番工呀 ~


一番到菇場又凍   凍到好眼瞓   幾經辛苦先到 lunch time 呀   今日 lunch box 係尋晚食剩咗嘅意粉   食完想瞓   但又瞓唔到喎   唉 ~
 
我 partner 真係好掂   2 點 40 分就瞓到側哂頭   好心啦   另一部門阿 Head 喺佢後面隔離房咋   同埋其實同事行出行入都會見到嘛   真係頂佢唔順呀   唔好食咁飽嘛 ~ 
今晚放工勁好彩   Last two 有位坐   不過係樓下最後個排位   係最熱嘅   d 人喺度撥涼   但我又無問題喎   我覺因為菇場實在太凍喇 ~ 
是日晚餐 - 黑椒雞絲炒意粉 + 蕃茄薯仔紅衫魚湯
黑椒雞絲炒意粉 -  雞絲係尋晚食剩嘅脆雞整嘅   再加洋蔥 & 黑椒汁一齊炒   超惹味呀   本來里奧大人話無胃口只想食粉麵     但佢都話依個好好食呀  

蕃茄薯仔紅衫魚湯
- 本來想滾粟米湯    但都係覺得蕃茄薯仔魚湯有益 d  

沒有留言:

發佈留言