2010年7月21日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 21-jul-2010 )

煎紅衫魚大豆芽炒鮑魚魷外賣乳豬 節瓜魚唇粟米唐排湯








( 21-jul-2010 wed )
呢朝 1 號風球   只係比較大風   都唔錯   因為之前實在太熱太焗喇 ~ 
早餐又食奶醬多   要多醬嘅   真係多多醬咁架   有 d 茶餐廳得好小醬架咋   所以呢間都幾好 ~ 

番到菇場又搞私人嘢喇   襯高層唔喺度就拿拿聲搞 lu ~ 
其實我最憎喺菇場打電話問嘢   因為我一定唔可以大聲   搞到把聲好似鬼鬼祟祟咁   唔知以為我偷咗人 d 卡黎更改資料呀 ~ 
好快就到 lunch   有 lunch box 就唔駛煩 ~  
4 點掛咗 3 號風球   真係好想有 8 號囉   可以放下假抖下   執下嘢都好丫 ~ 
呢晚里奧大人上咗大陸   我就見唔大風雨就上媽咪屋企食飯   如果太大風雨就唔上架喇   同自己屋企人食下傾下最開心   呢排實在太多煩嘢喇   見到自己屋企人會令我開心 d ~  

沒有留言:

發佈留言