2010年7月25日星期日

雪菜火鴨絲炒麵 + 蕃茄薯仔紅衫魚 ( 25-jul-2010 ) + 跑步





( 25-jul-2010 sun )
呢朝 10 點起身食早餐   諗住食完約睇樓   不過時間唔啱   咁都好   可以去跑步   好耐無做運動啦   做完好舒服呀 ~

( 烚蛋 / 紅腸 )( 雪菜肉絲米粉 )( 煙肉 / 腸仔 / 麥包 )( 沙爹鮑片通粉 )

之後里奧大人陪我買餸   我覺得好似好耐無同佢一齊買餸咁呀   我成日會叫佢行埋一邊等我   但我次次一買完轉身   佢就已經喺我後面幫手拎   佢呢 d 動作確實令我好感動嘅   因為我講過買餸都幾辛苦   估唔到佢會記得呢 ~
番到屋企沖完涼就抖陣   做下家務   之後就自己煮 lunch 喇   出街食真係開始有 d 悶   外賣又係食果 d   反正依家想清哂 d 食物同醬料   咁自己煮就最好啦   呢餐又唔辛苦   淥個麵之嘛 ~
( 外賣紅燒雞翼 ) ( 擔擔醬奶油麵 )

食完又睇下報紙   抖到 5 點半就 ready 晚餐 lu ~
是日晚餐 - 雪菜火鴨絲炒麵 + 蕃茄薯仔紅衫魚
雪菜火鴨絲炒麵 - 里奧大人話唔多鍾意食炒米粉   鍾意食炒麵多 d   所以就試下用炒麵喇 ~

蕃茄薯仔紅衫魚
- 覺得里奧大人好似無乜食魚   所以滾呢個魚湯就最好 ~
 

沒有留言:

發佈留言