2008年12月18日星期四

昂坪 360











喺屋企實在太悶   所以呢  里奧大人就請咗一日假陪我   而我就陪佢去昂坪 360 啦   

10 點起身去太興食早餐   之後番屋企梳洗   差唔多 12 點先出發   估唔到原來屋企樓下嘅機場巴士會到昂坪 360   咁就可以慳番唔小時間  左轉轉右轉轉呢 

可能係平日關係   所以唔係好多人   

其實坐 360 都好舒服   可能天氣清涼啦   但個天濛濛咁就大煞風景囉   


















去到市集   完全覺得唔掂呀   無嘢睇嘅     最吸引我嘅只係買大澳特產嘅店舖    買咗蝦干同桂花   再加一個雞屎滕   我想食好耐架喇  難得有得買  所以買番個黎食   又幾好味喎   可能我實在太鍾意食 d 煙韌嘢啦    



之後睇埋大佛就去食嘢   無咩好選擇   所以去 euro go-go  食肉醬意粉 + 蒜蓉包 + ice mocha    我發覺自己晏晝飲親咖啡會越飲越眼瞓    所以飲完覺得仲辛苦過唔飲    但又想過下口癮   好煩呢 







食完再行下影相   因為無人    可以 set 腳架任影合照   好難得架  

影影影   影到無嘢好影就走喇   

難得入到東涌   所以行下個 shopping mall  因為深信 outlet 會有好多平嘢執 

估唔到今次里奧大人有收穫   買咗 1 件厚褸  1 件薄褸    不過如果 d outlet 有多 d 碼就好喇    咁樣可以有更多收穫  

行到真係好攰    所以去 food court 食嘢

行程完畢            



沒有留言:

發佈留言