2008年12月31日星期三

味千拉麵

newyearfireworks5667.gif

祝大家新年快樂   每日都開開心心  健健康康











尋晚無煮飯呀    所以去食味千拉麵   依家味千 d 食物縮哂水呀   除咗餃子外  其他樣樣都細碟咗呢  

雖然細碟  但食食下又幾飽喎

里奧大人呢排咀腫   所以又去許留山食特種龜零膏    我又食兩啖   食完見暈    我暈就大鑊喇   依家唔係昔日嘅葫蘆身型    所以暈咗里奧大人根本絕對無可能扶得起我   so  我決定 2009年開始減下肥   但又唔可以減得太犀利   因為我要有肉地先靚女架 




                           

今朝番工居然車等人   車程又順   所以勁早出到去  

難得咁早   所以去遠 d 嘅地方食早餐    沙爹牛肉米餐 勁正呀  因為我好鍾意用有耳嘅杯飲奶茶架    







番到菇場忙到爆   但好開心喎   因為除夕    4 點可以收工喇 

同里奧大人去茶餐廳食 lunch  佢話食過好好味  所以去試下     







沒有留言:

發佈留言