2008年12月2日星期二

有病要食粥





尋日已經覺得自己超唔舒服  同埋覺得真係凍得好緊要好緊要 
012-1.gif image by fatfatfamily

有小小 feel 到自己係發燒   人好凍但個身好慶  但又唔 sure 喎  因為我周不時喺咁   同埋我體溫係比較高呢  
30.gif image by fatfatfamily

番到屋企即刻探熱    101 度呀    嚇到里奧大人即刻 book 醫生   不過要等成個鐘   所以食埋晚餐先再去睇呢 
216.gif image by fatfatfamily

原來我係副流感    食藥同多 d 休息就得架喇    因為感冒係會自動好番   食藥只不過係過程當中舒服 d 啫   就係咁   醫生要我一定唔可以番工   要喺屋企休息啊    如果仲係唔舒服   仲話可以休息多一日   去佢度補多張病假紙就得喇   我當然唔會連休兩日啦   費事比同事話呀   

沒有留言:

發佈留言