2008年12月6日星期六

和風豆腐 + 臘腸粒炒飯 + 粟米湯







尋晚真係好唔想煮飯   但呢    就算係煮都係炒飯呢 d 簡單嘢   所以最後都決定煮  

是日懶餐 - 和風豆腐 + 臘腸粒炒飯 + 粟米湯
和風豆腐 - 之前睇肥媽煮豆腐   見佢加塊紫菜喺豆腐兩邊 然後煎香就搞掂   但我就唔得喎  我已經用百福煎釀豆腐   諗住硬 d    點知原來係好滑果隻   d 紫菜又唔知點解一放落鑊就軟哂   我估係豆腐太濕關係   整到無心機   掉哂 d 紫菜  求其加 d 照燒汁加 7 味粉煮就算喇   橫掂有紫菜  所以剪成細條  扮和風   但估唔到效果都唔錯喎   

臘腸粒炒飯 - 豆腐太齋  所以用臘腸炒飯  正 

粟米湯 - 無菜就要飲粟米湯喇   

呢幾日喺公司好多嘢做   所以好攰   番到屋企除咗煮飯就咩都唔願做啊  


                  




今朝同媽咪  朱朱食早餐   朱姐唔知做咩   見人就鬧    鬧到個個都望住我地   如果狗狗都可以 check 下有無神經病就好喇   因為我地全家都覺得朱姐係痴痴地呢    成日會無啦啦可以咬我地  又無啦啦鬧我地架 








沒有留言:

發佈留言