2008年12月26日星期五

富山 + 棉棉冰 + 彩虹














尋日晏晝去家姐元朗屋企   但家姐話要食棉棉冰   之後去埋街市先去佢屋企喎   







因為住村屋    所以入到屋企一望無際對住個大草原   勁正呀

最正係住 2 樓連天台    飯廳同廚房都喺天台    所以間屋就變相大好多呢   最正係有 bar 枱同有套房嘛

住村屋好處係地方夠大夠實用   價錢平   空氣好  但就唔多啱我   因為我覺得無 "實q" 好唔安全   加上我習慣一落街有嘢食有嘢買    住村屋要下下搭車 or 楂車   好唔方便啊 

坐咗一陣就走喇    因為約咗里奧大人喺大埔食飯呢    

估唔到入元朗有筍嘢   就係 vinda 廁紙喇   25 蚊 1 條咋   所以掃 4 條走   因為大埔無得買呢款廁紙架       



落車嘅時候    家姐話 d 人望住我地 d 廁紙喎   到見到里奧大人嘅時候   里奧大人話以為 d 廁紙喺附近買嘅    我話特登喺元朗拎番黎架    佢即刻 O 哂咀唔知講咩好呀  

呢餐唔食得熱氣嘢  唔想食中菜  唔想食西餐   唔想食上海菜   所以又食番壽司喇  

食完我就同家姐去 jusco 超市買嘢   初初諗住買小小  點知買下買下   買滿 4 個籃   6 百幾蚊落樓啊    我同家姐一買嘢就好難控制   一話抵就打孖黎買     真係無咩必要唔好一齊行街買嘢咯  

買完再同家姐  里奧大人一齊去食糖水    呢日真係好滿足呀






     

今朝同里奧大人去大家樂食早餐     感覺上好似 relax d 咁呀  








食完同里奧大人去街市買煲湯料   呢排手痛   所以一定要搵人幫手拎嘢呢



沒有留言:

發佈留言