2010年2月16日星期二

煎蘿蔔糕 + 煙三文魚 + 自家製芝麻湯丸 ( 16-feb-2010 年初三 )




( 16-feb-2010 tue 年初三 )

今朝 11 點 15 分先起身   所以無得出街食早餐 lu   同里奧人一齊煮早餐   佢煎午餐肉 ( 佢強調話自己煎得好香好好味   我係做唔到喎 )   咁我就負責煮米粉呢 ~ 

之後睇下電視   睇下雜誌又到食 tea   哎呀   點解假期時間過得特別快架   噢 ~


食完又行陣商場再去 Jusco 買嘢就番屋企 lu ~
是日懶餐 - 煎蘿蔔糕 + 煙三文魚
煎蘿蔔糕 - 姑奶比嘅美心蘿蔔糕   超難食   食麵粉咁   估唔到美心會有如此差勁嘅蘿蔔糕   里奧大人話鴻星好味 d   不過我無試到呢 ~
煙三文魚 - 想清埋樽壽司豉油   所以買煙三文魚番屋企食喇 ~ 
芝麻湯丸 - 今次第一次整呢   加埋勁薑糖水   里奧大人好鍾意食喎   但我都係鍾意食糖不甩多 d   無咁甜嘛 ~  
食完飯就同隔離屋阿婆拜年   阿婆 96 歲喇   但精神好好架   朝朝晚晚都做運動   就算坐喺度到會周身郁   血氣渾行嘛   次次見到阿婆咁勤力做運動   真係覺得自己好懶呢   呢幾年阿婆都會比佢姪女婿蒸嘅馬蹄糕比我地   好好味架   煙韌又有馬蹄味   所以依家我好小再喺出面食馬蹄糕呢 ~

沒有留言:

發佈留言