2010年2月19日星期五

冬菇燜排骨 + 西蘭花 + 勁薑炒飯 ( 19-feb-2010 )



( 19-feb-2010 fri )

今日開始番工 lu   假期就日日瞓到 10 點幾   今朝回復正常 7 點半起身好唔慣呀   又凍喎    不過知道晏晝食完 lunch 就唔駛番   就有 d 原動力起身番工咁囉 ~ 
好多茶餐廳都未開   所以買早餐番菇場食   慢慢嘆都唔錯喎 ~


年年新年菇場都會拜神   今年唔例外   之後就影相   派下利是又開工喇 ~
今日開年飯又係去飲茶   又係食完就可以放工   有得食   有假放   真係好開心呀 ~  
同里奧大人行陣買嘢   再去街市買餸就番屋企瞓陣   再預備久違咗嘅自家煮晚餐咯 ~
是日懶餐 - 冬菇燜排骨 + 西蘭花 + 勁薑炒飯 + 雜果沙律
冬菇燜排骨 -  姑奶前一日整比我嘅   就咁蒸番熱就搞掂   其實我麻麻地鍾意食呢個餸   所以同里奧大人講下次叫姑奶唔駛再比我地架喇 ~
西蘭花 - $12 / 2 個算抵啦   因為菜心要 $20 斤   超貴啦   我同事話仲係唔甜果隻喎   所以我會買平菜   邊樣平買邊樣 ~  
勁薑炒飯 - 天氣勁凍   所以加超勁多嘅薑炒飯   食完成身暖哂呀 ~

雜菜沙律
- 呢排天氣雖然好凍   但都好想食沙律   所以最後都係忍唔住整喇   不過真係越食越凍囉   噢 ~   

沒有留言:

發佈留言