2010年2月26日星期五

和民居食屋 @ 大埔 ( 26-feb-2010 )






















( 26-feb-2010 fri )

今日係我生日   加上係 Happy Friday   所以更加好開心   雖然天氣一樣係咁濕潮   個人一樣咁攰   但都好開心呢 ~





里奧大人今朝會見工   所以會同我一齊 Lunch   仲比咗一份好大嘅禮物   就係星期一可以番工呢   感謝神當中嘅保守帶領 ~


鹽酥雞擔仔麵






台南擔仔麵

凍珍珠奶茶


番到菇場無 mood 做嘢 lu   只係好想快 d 放工   如果生日有一日假期就好咯 ~ 

同里奧大人又去和民慶祝   因為又係用生日嘅 $100 cash coupon 呢 ~

食完同里奧大人行陣買 d 嘢就番屋企 lu ~

其實我生日唔會點特別慶祝   因為我唔會諗   同埋里奧大人實話我鍾意點就點 ( 其實佢無諗 )   不過唔緊要啦   最緊要大家開開心心食一餐啫   無禮物唔緊要喎 ( 不過後補都無所謂 )   我做人無乜所謂嘅啫 ~   

沒有留言:

發佈留言