2010年2月24日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 24-feb-2010 )

蒜蓉指天椒蒸蝦 - 新鮮嘅蝦真係好彈牙   唔知幾時自己可以夠膽整呢
釀尖椒 - 今次 d 椒唔辣   如果唔係仲正呀 
冬菇鮑魚生菜 -  媽咪話當慶祝我生日   所以又開罐鮑魚   其實我麻麻地鍾意食鮑魚架   噢  
煎魚 - 唔記得乜魚   總之唔駛自己整嘅魚就最好味    冬瓜瑤柱滾瘦肉湯 - 回南天最好飲冬瓜湯去水呀

( 24-feb-2010 wed )
呢朝早餐食五香肉丁出前一丁 & 凍珍珠奶茶   $15 咋   真係好平呀   不過杯茶就麻麻地   無茶味   但 d 珍珠就好甜好煙韌囉   但朝早最緊要杯茶   都係鍾意濃 d   感覺上精神 d 嘛 ~


依家菇場地方大咗   空間多咗   個人真係開心好多   舒服好多   最正係我唔再坐喺 8 卦隔離   因為佢成日 "裝" 到我寫 Blog 同 Load 相   佢會問我 d 相係咪乜乜物物   就算佢明明睇到我 Load 一大塊火腿   我都話唔係   咁你識做啦   擺明唔想答你   自此之後無再問   不過佢一樣咁 8 會裝妳做乜   依家佢坐喺我斜對面   佢再無機會裝我做 d 乜   所以我好鬼開心   因為我真係好憎人咁 8   仲係男仔添   所以更加討厭   但同佢又好傾喎   只要唔好牽涉到好私人嘅問題   我就乜都可以傾   話哂始終仲未到交心嘅階段呢 ~
 
晏晝無 lunch box   又未餓  所以行陣先買嘢食   想係炒米粉又無喎  超級失望    最後買咗腸粉粉果  要多豉油多辣醬    食嘅時候好好味   但食完隔一個鐘就 feel 到好滯囉 ~


今晚去媽咪屋企食飯   順便預祝媽咪同自己生日   所以去大班買咗個迷你栗子蓉蛋糕   無計啦   菇場附近得大班   我又唔想轉車又轉車喎   求其算喇   反正媽咪鍾意食栗子蓉呢 ~



之前 reserve 咗 " 林海峰是但嗡 x 我願意 "   所以今晚有得睇   但睇咗 1 part 咋   因為睇完已經 11 點   好眼瞓要瞓覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言