2010年2月4日星期四

芥蘭炒臘腸 ( 4-feb-2010 )


( 4-feb-2010 thu )
呢朝去另一間食早餐   環境比較嘈   又要坐膠椅   再加埋見到同老闆好 frd 嘅同事   仲更加唔會去食喇 ~


今日番到菇場又無咁凍喎   但另一 d 部門嘅房就一樣咁凍   其實太凍做嘢真係幾辛苦   手指頭都凍到硬哂   好難打字呢 ~ 
晏晝又 lunch box   真係好方便呀 ~
依家放工去巴士站都好快 2-3 分鐘就到   今晚仲連續見到 3 架巴士一齊黎   見到都唔可以追   因為有警察喺交通燈位都捉人呀   眼白白睇住 3 架巴士走咗   真係想喊呀   因為知道之後會等好耐同埋實超多人   如我所料啦   第 1 架爆哂   我要上第 2 架   上多 3 個又爆埋 lu ~   是日懶餐 - 芥蘭炒臘腸
芥蘭炒臘腸 - 第一次食芥蘭苗   我覺得好味過芥蘭喎   但唔係成日有得買呢   我今次好好心機整呢個餸   就係將 d 臘腸隔水蒸完再切片煎香   食落好似無咁油膩呀   唔錯呢 ~ 
呢晚里奧大人唔開心呀   因為有份工佢好想做   覺得好適合佢   點知最後都落空   但我話唔需要氣餒呢   因為要相信神   依家你要喺呢段時間更加要親近神   倚靠神   學識馴服   等待   我相信神會比我地最好嘅 ~
但那等候耶和華的   必從新得力   他們必如鷹展翅上騰   他們奔跑卻不困倦   行走卻不疲乏 ( 以賽亞書 40 : 31 ) 

沒有留言:

發佈留言