2010年2月3日星期三

金泰泰式美食 @ 大埔墟街市熟食中心 ( 3-feb-2010 )










( 3-feb-2010 wed )

今朝早餐又食扒芝腿治   麵包煙煙韌韌   加埋半溶嘅芝士   正到爆呀 ~

自從搬咗之後   好多同事都好早番   包括我在內   因為無嘢行關係   所以早咗番呀 ~
依家我個位 very good 啦   對住個窗   精神爽利   同埋坐最入嘛   最怕坐近 Printer 同走廊位   因為實好多人出出入入好嘈囉 ~
又食 lunch box 喇   之後再同 8 卦出去行下   見到有大班   蛋撻王   幾間麵包舖   搵食唔係太艱難喎   唔錯唔錯 ~  
忙咗陣又 hea 下   又放工啦   好開心呀 ~
今日里奧大人去咗圖書館   搞到我心大心細唔想煮   因為圖書館樓下就係熟食中心   好吸引嘛   所以就同里奧大人講   如果我放工佢仲未走就一於食泰國菜   如果走咗就番屋企求其煮咁囉 ~
呵呵   最後都係食泰國菜   因為我好想食呀   去食之前買 d 菜肉餃子孝敬里奧大人先再 order   依家食飯食剩都唔怕   因為我可以帶飯呢   食完行番屋企   再抖陣去徑步   相當之健康咁呢 ~


人都顛事件薄 : 之前買咗 d 豬肉   覺得有陣味 ( 其實我係好抗拒 d 豬肉味 )   所以無理   之後再整   又聞到陣味   所以都無理   但當雪柜無哂豬肉仍都有果陣味   我開始覺得好嘔心   仲以為自己開始對肉類抗拒   所以聞到呢陣味想嘔呢   之後再 check 雪柜又有陣味喎   以為太多嘢   所以即放檸檬   總之一句講哂   廚房一陣味啦   但我好奇怪   我清潔廚房好乾淨家嘛   無理由會咁   之後里奧大人仲諗住聽日大清洗條喉   佢之後又問掛喺柜門嘅膠袋有無垃圾   我肯定咁話 : 無 ( 因為我唔會將垃圾放喺掛喺度嘅 )   佢再 check 啦   噢   終於真相終於大白啦   原來膠袋入面有唔知擺咗幾多日前嘅垃圾啊   里奧大人仲好意思話我話膠袋無垃圾   我話係你自己放   唔好屈我   因為我唔會將 d 垃圾掉喺掛住 d  膠袋   佢即刻唔敢出聲   知道衰嘛 ~

沒有留言:

發佈留言