2008年7月10日星期四

掃街 + 探朱朱 + 跑步機














尋晚放工約埋家姐去探朱朱   但探病時間改咗   所以見咗醫生先再探   醫生話朱朱仲未肯食嘢   同埋肝唔係咁好   如果再唔食嘢就會係星期五照超聲波   check 下個肝有無事喎   醫生仲好風趣話   唔知點解朱朱一番屋企就有事??又話朱朱喺度瞓得好 "林"   好精神   唔願走喎    我真係 choi choi choi 呀 S6.gif image by fatfatfamily

見到朱朱精神好   我都放下心頭大石   但都係擔心佢仲未肯食嘢囉 B2.gif image by fatfatfamily

第一日朱朱見到我時 無咩反應   應該係嬲   到尋晚呢   又唔同哂喎   要我抱   仲興奮到個心口仔卜卜跳   所以我就抱咗佢半個鐘頭喇   但因為探病時間係 15 分鐘   所以護士話佢地要做嘢喇   探多一陣要走喇   咁我地當然識做啦 F5.gif image by fatfatfamily

同家姐去掃街   就係食 Q 餅   呢個 Q 餅係 blog 友卡姑介紹架   佢話好好食   我信佢架   仲跟足佢指示   一定要食芝士吞拿魚多汁   真係好好味喎   熱辣辣脆卜卜   $15 一件   真係食得飽人呀  (如果細食嘅話) K4.gif image by fatfatfamily

食完再去家樂坊對面食臭豆腐  + 魷魚鬚  + 1 豌蘿蔔韭菜豬紅豬腸   好在有位坐   唔係都食得幾麻煩 emotion07.gif image by fatfatfamily

好似仲未夠飽咁   所以再食冷冷撈   咁就飽哂喇 gg8.gif image by fatfatfamily

之後就同家姐一齊行去搭車喇   全程掃街都係家姐比錢   但佢又全程夾實個手袋   我好難有機會攝番 d 錢落去   所以最後都係話下次我啦   多謝哂家姐呀 ii4.gif image by fatfatfamily

里奧大人就可憐 d   因為有人 interview   所以搞到 9 點先喺公司附近麥記食包 gg10.gif image by fatfatfamily

估唔到番到屋企仲有時間去做機   所以即刻換衫去做呀   比咗會費   真係好有原動力去做機   如果唔駛錢   我就會搵好多籍口唔做架喇 30.gif image by fatfatfamily



139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily

尋晚比 d 雨同 d 雷嘈到瞓得唔好   所以好希望一開電視就係黑雨警告   但得黃雨呢   面對現實沖涼番工啦   喺等巴士期間   聽到後面個女人話依家黑色雷暴   問男友 / 老公咁其實駛唔駛番工   個男好大反應話咩叫黑色雷暴呀??妳想問係點雨定係雷暴警告呀??個女就答話係唔駛番工果 d 囉...真係 "火羅" 爆呀   不過我覺得黑色雷暴個名好勁  好似好 cool 咁 171.gif image by fatfatfamily
今朝食芝腿菠蘿包 + 涷奶茶 ($17)   又無同我叮個包   所以 d 芝士唔溶   無咁好味呀 246-1.gif image by fatfatfamily



番到菇場都忙喎   但都要寫小小網誌先   因為唔想一次過寫咁多呀   同埋 yahoo 呢排傻傻地   儲喺草稿好過要從新再打過丫嘛 051.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人去海皇食艇仔粥 + 糉 + 炒麵 ($34.5)   個粥就麻麻地  其他都 ok 啦 00212.gif image by fatfatfamily





神呀   求祢用大能嘅恩手醫治朱朱   讓朱朱可以快 d 食嘢   快 d 好番   可以快 d 出院   讓我地唔駛咁擔心   求神去保守看顧朱朱   急切禱告   奉主命求   夠門!!  
應當一無掛慮   只要凡事藉着禱告   祈求和感謝你們所要的告訴神   神所賜出人意外的平安   必在基督耶穌裏  保守你們的心懷意念 (腓 4 : 7) 4 : 7)

沒有留言:

發佈留言