2008年7月25日星期五

被老點

我好慶幸俾老友 小公主 老點我回答以下問題 :

規則如下
被點到名字的要把所有的問題像我一樣回答出來發一篇日志在自己的頁面上。所有的問題都要答喔.寫一篇我這樣的日誌。最後刪除一條你不喜歡的問題, 再提一個自己問的問題。再點出另外10個人繼續回答~~~到這10個人的blog留言通知對方——你被點名 被點名者不得拒絕回答問題,然後再點大約10人繼續遊戲, 不完成游戲的人會是一個無義氣的人...

1) 現在最討厭是什麼?
無得 msn    無得睇 blog 
2) 你鍾意狗仔嗎?
鍾意    但就好驚大狗囉   
3) 如果有美好的東西, 你首先想留給誰呢?
里奧大人
4) 到目前為止, 有乜令你最難忘?
朱朱心臟病發入院   
5) 如果能回到過去, 你會選擇那個階段? (如有原因)
小朋友時代, 因為到我依家想起  都覺得童年好開心呢 
6) 喜歡一個人你會主動追求嗎?
可能
7) 結婚後想生幾多個細路?
兩個
8) 你認為男女朋友分手後還可以真心做朋友嗎?
絕對無可能     
9) 一生最愛係邊個  ?
媽咪  家姐  里奧大人  朱朱   
10) 畢生志願係咩野?
唔駛做    而生活過得充實同有意義啊  
下面呢 10 位老友我老點左喇  
卡姑   冰姑   通少   shell   BigDragon 

B 仔   鬼妹   see's kitchen   晴天娃娃   噹媽

沒有留言:

發佈留言