2008年7月18日星期五

翠華 @ 佐敦








hi 各位親愛嘅 blog 友好嘛 dd9.gif image by fatfatfamily

今日心情好好多喇 thdance-1.gif image by fatfatfamily

其一朱朱出咗院   又肯食又肯瞓   仲喺媽咪張床瞓   瞓到流口水添呀 so15.gif image by fatfatfamily

其二醫生話奶奶情況穩定   出院要住療養院一星期左右   因為要做物理治療呀 G099.gif image by fatfatfamily

尋晚同埋媽咪 里奧大人打的去醫院探奶奶   感謝神   奶奶都精神   可以講到嘢   但始終年紀大   有好多小問題   所以都仲係有 d 擔心呢 F5.gif image by fatfatfamily

經過今次嘅經歷   我會對奶奶更好   因為我覺得以前對奶奶唔好   我成日覺得係同佢無緣   佢有咩病痛我唔會話好掛心   我仍覺得佢有咩事我都唔會喊   但原來唔係   當見到佢咁辛苦時   我個心都好痛   我會喊   我會掹自己點解唔對奶奶好   點解有事先黎後悔   所以我向神嘅承諾   奶奶係我半個亞媽   我會好錫佢   我要佢出院日日打電話比我   佢鍾意食咩我會帶佢去   唔駛驚自己行唔行到   我會用強勁嘅臂彎比佢扶實   洗錢係我強項   我覺得最緊要佢開心   最多叫里奧大人慳自己囉 D9.gif image by fatfatfamily

仲有就係多 d 時間睇朱朱   因為朱朱係我個超級寶貝   我唔會再計較自己夠唔夠時間休息   只要比我見到朱朱就得架喇   我決定每逢番工嘅星期六就會同朱朱食早餐   橫掂番半日   下晏可以番屋企休息嘛 aa9.gif image by fatfatfamily

尋晚同埋媽咪   里奧大人打的探奶奶   奶奶都精神   感謝神 A8.gif image by fatfatfamily

探到 8 點就要走喇   之後同媽咪   里奧大人   大姑奶一齊去佐敦翠華食晚飯   食鮮茄豬扒飯 + 文昌雞飯 + 韮菜花 ($110)   我覺得最好食係 d 紅辣椒汁   酸酸地咁   好開胃呀 aa7.gif image by fatfatfamily

食完媽咪同大姑奶就打的番屋企   我同里奧大人就坐 mtr 再轉巴士番屋企   真係好攰 ff0.gif image by fatfatfamily

 
08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily

今朝瞓到唔願起身   瞓多 3 分鐘就要面對現實   刷牙沖涼番工 ee2.gif image by fatfatfamily

早餐食炸菜肉絲米 + 腸仔蛋 + 多士 + 奶茶 ($18)   好似好多嘢咁   但其實碗米粉係好小    10 啖食完   所以唔係好飽咁 099.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人食粉啦   雖然好熱   但濕濕地易入口嘛   食蝴蝶腩米線 + 水餃米線 + 腐乳通菜 + 涷奶茶 ($48)   太熱喇   食完真係要慢慢行番公司呀 emotion07.gif image by fatfatfamily








沒有留言:

發佈留言