2008年7月24日星期四

八爪魚卷 + 腸仔 + 薑蔥蓉 + 節瓜魚湯 + 跑步機







呢排唔掂   發覺自己真係肥咗好多咁   無無聊聊   摸下個肚黎行   d 腩肉係可以左搖右擺咁架   唔知係咪食得太多 kfc   d 肉走哂出黎咁呢   好可怕呀 D7.gif image by fatfatfamily

不過又無動力去減肥喎   咁點算好呢 B0.gif image by fatfatfamily

廢話講完   尋日雖然心口痛   但覺得里奧大人好耐無湯水咁   所以點都要煮   最多煮易 d 囉   所以去街市買條大眼雞魚 ($21) + 3 條細節瓜 ($10) 就番屋企喇   估唔到滾餐湯都要 30 蚊   我覺得好貴啊 F5.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 - 八爪魚卷 + 腸仔 + 薑蔥蓉 + 節瓜魚湯
八爪魚卷 + 腸仔 - 煎到香一香   再喺碟底搽滿蜜糖   好好味呢   食落好有 bbq feel 呀 E3.gif image by fatfatfamily

薑蔥蓉 - 硬係覺得得一碟餸好似好小咁   所以用佢黎扮前菜   好睇 d 嘛 L2.gif image by fatfatfamily

節瓜魚湯 - 有瓜有魚   一煲過   唔駛再買菜   超方便   不過見到成條魚湧上黎咁   有 d 透不過氣啊
食完抖陣就同里奧大人去做機   不過佢話對腳好攰喎   所以做咗 15 分鐘就番屋企 lu   其實佢個心都唔係做機嘅   因為佢拎咗文件番屋企做   梗係想快 d 番屋企做嘢啦 B2.gif image by fatfatfamily

    
131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily

今朝唔食 kfc 包喇   太多肉唔掂架   所以食奶油多 + 奶茶 ($13)   夠齋喇化 K4.gif image by fatfatfamily



番到菇場即刻好眼瞓   呆下呆下咁   但又要做嘢喎   最慘係個心成日只掛住同 卡顛菇   冰顛菇 msn   同佢地 msn 簡直係我生活最重要嘅部份呀   唔見佢地真係會心掛掛架   每日都會傾一大餐   真係好開心呢   唔好睇佢地顛顛得得   佢地都會同我分析問題架   我覺得好得意   由一個唔識嘅人   變咗為一個咩都傾嘅老友   yahoo blog 真係掂呀 HAHA.gif image by fatfatfamily

星期一我亞 head 喺美國渡假完番工   送咗個 be happy 鎖匙扣比我呀   我覺得好窩心呢    可能係我 email 通知佢   我話家有急事   因奶奶入院要請假 stand by   所以送呢個鎖匙扣比我   等我 be happy 啦 Y9.gif image by fatfatfamily



晏晝同媽咪去美心皇宮飲茶   食乳豬切雞飯 + 牛什蘿蔔豬皮 + 煎堆 + 鳳爪 + 紫米露    埋單 $160   媽咪係都要請   我有呢個媽咪真係好幸福呀   值得感恩 D9.gif image by fatfatfamily

 








沒有留言:

發佈留言