2008年7月25日星期五

車仔麵

尋晚同里奧大人探完奶奶就同兒生女一齊番屋企附近食嘢 Y9.gif image by fatfatfamily

番到去都 9 點幾   所以食車仔麵 就算喇   唔可以令自己太飽嘛 HAHA.gif image by fatfatfamily

今餐係兒生女請呀   因為佢做緊暑期工   啱啱出咗糧呢 ththra16.gif image by fatfatfamily

d 感覺好得意   但同時覺得自己老餅咗好多囉 085-2.gif image by fatfatfamily

呢排頻頻樸樸   搞到周身骨痛   最慘係個背脊痛   好似比火燒咁   勁辛苦啊   但我又唔可以去 "練" 骨   因為我會好想嘔的   唔知點解 140.gif image by fatfatfamily


  
6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily

今朝係 happy friday   所以我要食得豐富 d   食五香肉丁蛋麵 + 咖啡 ($19) D9.gif image by fatfatfamily



番到菇場   幾個同事都 ke ke kam kam   好驚啊   因為我喉嚨都唔係咁舒服   唔好假期先黎病喎   我極度需要喺假期時食零食 relax 喎 028.gif image by fatfatfamily

晏晝里奧大人約咗同事飲茶   所以我買車仔麵算喇   清清地食豬紅 (補血) + 豬皮 (有膠質) + 蘿蔔 (清涼) + 辣魚蛋 (增強食慾) + 米線   都係 $17 咋   真係好抵   不過唔係咁飽囉 960.gif image by fatfatfamily



冰姑   米線個樣呀   睇得清唔清楚呀   記得答我喎


沒有留言:

發佈留言