2011年2月16日星期三

海皇粥店 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 16-feb-2011 )



( 16-feb-2011 wed )
今朝又係陰陰天   又濕咁   個人更加攰呀   好在食完早餐之後   個人就精神 d 咁   唔係好難頂呀 ~
有嘢做   但唔願做呀   個人開始唔舒服   只想 hea ~
食完 lunch box 就仲慘   直頭係發冷咁呀   都應該係發燒   又頭重重骨痛痛   放工即睇醫生   燒到 100 度   又咳又鼻水   好在唔係流感   不過都好辛苦囉 ~

今晚真係咩都唔做呀   只係等里奧大人買外賣番屋企食   佢差唔多 8 點先收工   餓到我呢   同埋等佢番黎開暖風機呀   我好小話好凍要開機架   所以佢都知我超級唔舒服呢 ~


里奧大人 9 點要關房門開 Conf. call meeting   咁我食完藥又唔係話太想瞓   所以睇電視   里奧大人就差唔多每半個鐘頭就開門示意要我飲水   一係就示意要我瞓覺   估唔到佢 meeting 都會關心我噃 ~
  

沒有留言:

發佈留言