2011年2月26日星期六

泰地道 @ 九龍城 ( 26-feb-2011 )

鐵板蠔仔煎蛋 - 第一次食咋  估唔到好好食  同埋都好多蠔仔   不過我覺得 $98 都幾貴呀 ~


蒜蓉包 - 真係超級超級好味呀  外脆內軟  成塊包索哂 d 牛油咁  蒜蓉味又啱啱好  好 good 呀 ~

泰式香葉豬肉炒河 - 睇個樣無咩嘢  不過佢加咗 d 辣椒粒  所以越食越辣  越食越過癮呀 ~

蝦膏黑汁飛天通菜 - 明明叫鐵板家嘛  不過都費事叫佢換喇 ~  
木薯 - 又係第一次食架咋  軟軟糯糯都幾好味 ~

( 26-feb-2011 sat )
今日係我生日呀   好感恩今日係 off 呢   可以瞓夠先食早餐   今朝喺屋企整醬占厚多呀   突然好想喺屋企整早餐食呀 ~
里奧大人今晚要去公司 Annual Dinner   話不如食完早餐出去行下   不過我又唔想呀   都仲係好攰咁   同埋我想做家務呀   抹完柜仲一口氣熨兩機衫   之後再沖個熱水涼   爽呀 ~

抖到差唔多 2 點半就出去食 lunch   今日好想飲茶呀   所以又去海寶漁港飲下午茶   感恩等咗 30 分鐘就有位喇 ~


榨菜牛肉腸

瑤柱菜餃

雞扎
山竹牛肉

鳳爪排骨飯

蒜蓉拍青瓜

雪耳燉木瓜糖水
飲完茶喺商場行陣   咁啱里奧大人舊同事見到我地   咁買完嘢我就番屋企   里奧大人就約舊同事一陣傾下計喇   同呢個舊同事真係好有緣   之前喺大埔又見到佢   依家搬咗出黎又見到   邪呀 ~

今晚我約咗媽咪去九龍城食泰國菜   媽咪鍾意坐得舒服 d   所以又揀咗泰地道喇 ~  

沒有留言:

發佈留言