2011年2月8日星期二

鐵匠 @ 九龍灣 ( 8-feb-2011 )





( 8-feb-2011 tue )
終於要番工喇   好在個肚都無乜點痛   不過如果痛都照番架喇   唔想第一日開工就請病假囉 ~
早餐食 KFC 嘅蕃茄湯貝殼粉   酸酸咪咪幾開胃嘅   食完打的番菇場   唔想行呀 ~


番到菇場坐到 11 點半就出去食開年飯 lu   食到 1 點就再番菇場拜神同影大合照   諗住無得早走   點知 4 點左右   阿 Head msn 我同 partner   我仲以為叫我地做嘢   點知原來係話無嘢做可以走   太好喇 ~
難得放早   我就去睇醫生   真係超多人病呀   醫生話我可能流感   好在無發燒   最緊要食藥休息   佢比咗抗生素   不過我都無食   我覺得唔係咁嚴重   唔需要食囉 ~
今晚朋友茄子黎我屋企拜年   我真係無動力去執屋   個人又攰   腰骨又痛   好在里奧大人 off   佢可以幫手執屋   但都係唔夠整齊   所以我 hea 住黎執喇 ~
我地差唔多 7 點半就到鐵匠開餐先   差唔多 9 點半就上我屋企坐 lu   傾下傾下原來已經 12 點   茄子都要走 lu   好在大家聽日都 off   咁可以瞓晏 d ~

沒有留言:

發佈留言