2011年2月21日星期一

叙苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 21-feb-2011 )

京都豬扒 - 用鬆肉粉醃嘅  最怕  下次唔會再黎食豬扒欖菜肉碎四季豆 - 呢個就整得好惹菜喇
老黃瓜湯 - 無咩味嘅蕃薯湯丸清心丸 - 里奧大人食咋蛋白杏仁露 - 我覺得超級難食囉  唔知點形容呀
( 21-feb-2011 mon )
又星期一喇   唔舒服唔夠瞓加上係星期一   真係好想唔番工添 ~ 
早餐去麥當勞   之前飲即磨咖啡唔駛加架   依家要加 $1   我唔要 lu   呢間麥記比較細   但好多都係一個人   所以多數一人一張枱咁   今朝個阿婆勁衰格   佢自己坐咗一張圓枱梳化   咁有個男人問佢係咪一個   個阿婆話好多地方都有位   咁個男人就去另一張枱   好心個阿婆啦   咁鬼自私   衰格都無人有呀   個個學佢咁就慘啦   不知所謂 ~


番到菇場都有嘢做   不過吽下吽下咁囉   又咳到甩肺   辛苦到震 ~ 
Lunch 出去買嘢食   好在有意粉   再加杯菜蜜   當堂潤哂啦 ~


里奧大人今日 S/L 喺屋企   所以我今晚都唔煮飯 lu   本來想食粉麵   但見到有中菜又想食喎 ~

今晚家姐拎湯比我地   所以一齊去食糖水喇   我同事話咳飲杏仁茶唔錯   不過呢間得蛋白杏仁露   唔理喇   照殺 ~

沒有留言:

發佈留言