2011年2月3日星期四

煎蘿蔔糕 @ 屋企 ( 3-feb-2011 年初一 )




( 3-feb-2011 thu )
里奧大人今朝 7 點 45 分起身蒸燒賣做早餐   之後要去老闆屋企拜年   本來我應承咗陪佢一齊食架   不過我真係好唔舒服   所以繼續瞓 ~ 
瞓到 11 點就要起身喇    一起身已經覺得超級特級無比勁唔舒服   個喉嚨劇痛   吞口水都痛到呢   心知不妙   一探熱原來已經 101.2 度   嚇得我即刻食粒 Panadol   食完抖陣再沖涼   好似好咗小小咁 ~  
今日要去婆婆屋企拜年   如果唔係嘅話   我真係好想喺屋企休息   但唔去嘅話   媽咪仲擔心   所以幾辛苦都要去喇 ~







差唔多 3 點幾就番屋企 lu   我都唔理咁多   沖完涼即瞓   又覺得好小小咁   新年流流無得睇醫生   唯有瞓多 d   希望可以快 d 復原 ~
今晚唔想諗食咩   又唔想出去食   所以叫里奧大人煎糕就算喇   仲要強調一樣嘢   就係我唔會洗碗   只係食架咋 ~ 

沒有留言:

發佈留言