2009年3月10日星期二

仿膳飯莊 @ 德福廣場

雞絲粉皮 

鎮江餚肉 

蔥油拌海蜇

填鴨半隻

蝦子京蔥燒原枝日本遼參

上海五香椒鹽排骨

糖醋鮮魚塊

仿膳小籠包 ( 另加 )

松子腩肉炒飯 ( 另加 )

高力豆沙香蕉



今朝早餐食芝腿治烘底 ( 小油小蛋走牛油 ) + 奶茶    我相信應該無咁肥 ~  



番到菇場好悶呀   望住個鐘   好似唔郁咁   簡直渡日如年呀 ~  

晏晝同里奧大人最後一擊去興記   今次好好彩有卡位   可以舒舒服服咁食呢 ~ 
















放工即去 Shisedo 修眉   再買按摩膏   我覺得 $380 都幾貴   不過女為悅己者容   所以都值得嘅 ~ 

之後就勁開心喇   因為約咗媽咪 家姐 里奧大人一齊去德福仿膳食晚飯 ~ 

今次食遼參填鴨套餐   恆生簽賬有 6 折優惠  $483/套餐   不過驚唔夠食   所以加咗小籠包同埋炒飯   初初諗住唔夠食   點知食剩   所以比媽咪帶番屋企 ~

我覺得填鴨麻麻地   但 d 餸菜同炒飯就唔錯喇 ~  

其實填鴨係咪即係片皮鴨呢   因為好似片皮鴨係得皮   無肉   同埋多數兩食   如果係咁   我都係鍾意食片皮鴨多 d   因為我唔多鍾意食肉呢 ~   

沒有留言:

發佈留言