2009年3月16日星期一

雲南桂林過橋米線 @ 荃灣












一起身見到有太陽   真係人都醒神 d 呀 ~   

雖然早餐來來去去都係食果 d   但唔食又唔得喎   因為我唔食早餐會頭暈無力架   所以我成日覺得番工唔食早餐 d 人好勁呀 ~ 



菇場又係無嘢做   真係上網上到悶呀 ~ 

午餐同里奧大人去食車仔麵 我勁鍾意食佢地嘅辣汁   因為有好多薑   惹味得黎又可以驅驅風   唔錯丫 ~ 








夜晚同里奧大人一齊去荃灣位元堂睇中醫   調理身體   今次就 "溶" 喇   兩個人睇咗 6 千幾呀   因為其中有些小冬蟲夏草 + 鹿茸   所以就咁鬼貴呀   希望食一排身體真係好 d 啦 ~

之後去雲南桂林酸辣米線開餐   食豬軟骨腐竹酸辣米線 & 豬腩肉魚腐酸辣米線 & 腐乳通菜    正呀 ~

食完番屋企煲中藥喇 ~   

里奧大人呢排痴咗孖根呀   一見我坐低呢   佢就會跳 "日日跳日日 fit" 嘅舞   越跳越開心   痴痴地   想笑我肥呀   我唔介意架   肥人先有福呀   傻瓜 ~  

沒有留言:

發佈留言