2009年3月28日星期六

梅菜蒸鯇魚 + 粉葛赤小豆眉豆豬展湯 + 齋鴨腎 + 徑步 + blog 友 (噹媽) 小聚








星期六 ( 28-mar-2009 )

難得同里奧大人一齊放工   所以真係好開心呢   d 人成日覺得日又見夜又見會好悶   但我又唔覺喎   是我太痴身嗎 ?!   哈 ~  

番到屋企附近食 tea   今次我終於忍唔住試食冬蔭公炸魚片頭河粉   里奧大人就食干燒伊麵   其實冬蔭公嘅賣相真係好吸引   但我都唔係太接受到咁重椰奶嘅味道呀 ~ 







食完就去買生果   呢期鍾意食橙   所以難得有里奧大人相伴   就買 8 個橙 + 3 個細木瓜番屋企喇 ~

星期六 d 時間真係超級快過呀   話咁快又到  4 點半   又要出門口去番教會 lu ~  

夜晚就去姑奶屋企 BBQ   好在雨粉粉之後無落雨咋 ~   

~~~~
星期日 ( 29-mar-2009 )

今朝同里奧大人食早餐   他他條條一路食一路睇雜誌   真係好 relax   之後去徑步   如果平時都可以咁就好喇 ~  

徑完步又去逛超市   假期嘅生活真係好平淡呢   但我鍾意喎   人到中年都無咩激情咯   呵呵 ~  

今次去一間新開嘅泰式餐廳食 tea   我食肥牛湯濛 + 椰汁亞塔子冰   里奧大人就食越式炒飯 + 椰汁紅豆冰   食物都 ok   不過飲品就唔好味   可能期望太高啦 ~   







番到屋企要 ready 煲湯   一日最辛苦嘅時刻終於開始喇 ~   

是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 粉葛赤小豆眉豆豬展湯

梅菜蒸鯇魚 - 整咗 N 次   終於覺得今次唔腥喇   食得好開心呢 ~

粉葛赤小豆眉豆豬展湯 -  天氣潮濕   所以煲去濕湯水   飲完去哂濕   個人無咁攰架   材料有粉葛斤半 + 豬展 $22 + 粟米 2 條 + 紅蘿蔔 1 條 + 果皮 1 塊 + 赤小豆 + 眉豆各 3 湯匙 + 蜜棗 3 粒   煲 2 .5 至 3 個鐘   超甜呀 ~  

之前瞓得唔好   所以索性 10 點半瞓覺 lu ~ 
~~~~
星期一 ( 30-mar-2009 )

今朝嘅早餐   對於我黎講係好特別   係食 d 平時唔食嘅嘢 ~ 

就係牛奶麥皮 + 菠蘿油 + 奶茶   $16 咋   估唔到咁平呢   食麥皮係想降膽固醇   所以唔好食都要食呢   至於菠蘿油   估唔到好好味喎   不過我只係食咗手指甲 咁上 size 嘅牛油   因為我真係好驚肥呢 ~ 






今日 lunch 又係好特別   因為
豬豬妹 ( 噹媽 ) 約我 lunch   本來里奧大人都有份架   但佢臨時要同客食飯   所以黎唔到   咁仲好   可以多 d 嘢傾   哈 ~ 

同豬豬妹去夏麵館    但豬豬妹話同 Elements 果間唔同   但我就唔知呢   因為我無去過夏麵館食嘢嘛 ~ 

之後豬豬妹點菜   繼續疑惑地問 Waitress 點解唔同 Elements 嘅 Menu   個 Waitress 尷尷尬尬細細聲話唔同老細喎   終於知答案喇   所以豬豬妹再無疑惑 lu ~  

我地叫咗炸豬扒擔擔麵 + 麻醬粉皮 + 鍋貼 + 炒年糕    點完菜豬豬妹就比泰國手信我呀   原來豬豬妹個人都好細心架   買咗個小手袋 for 我 lunch 用   又買 Hand Cream   又有個豬豬手制化妝盒同芒果乾   今勻真係有食有拎呀   超開心勁感動呀 ~   



















一路食一路傾   very very good 呀   今餐係豬豬妹請我食   話生日飯喎   認真客氣呀   之後仲送埋我番公司添   oh   好有屋企人 feel 呀 ~

沒有留言:

發佈留言