2009年3月11日星期三

蕃茄無頭紅衫魚 + 粟米青椒炒什菌 + 媽咪湯 + 徑步










早餐又食芝士蘑菇雞肉腸片治烘底 + 奶茶    唔知幾時會食到厭呢 ~ 



無嘢做   成朝望住電腦   望到眼澀澀 ~
  

終於 lunch 可以比對眼抖抖喇   同里奧大人又去菇場附近茶餐廳食墨魚丸河 + 咖哩豬扒飯    里奧大人好鍾意食呢間嘅咖哩   話想我整   無問題丫   不過係楊協成咖哩   唔係呢間餐廳嘅咖哩味囉 ~ 






放工即去街市買餸   買 2 個蕃茄 + 3 條粟米 + 1 條紅衫魚 ( 走頭 )   買完番屋企 ready 晚餐喇 ~  

是日晚餐 - 蕃茄無頭紅衫魚 + 粟米青椒炒什菌 + 媽咪湯

蕃茄無頭紅衫魚 - 第 1 次煎魚   仍都可能係最後一次煎   次次整完魚都唔想食   好反胃   唔知點解   所以連張 Recipe 都掉埋   真係唔想再整   整嘅過程又恐怖喎   當我擺條魚落鑊嘅時候 "線" 手   成條魚跌咗落爐邊   好鬼大聲   嚇到我丫   好似好唔想比我食咁   煎嘅時候又唔知點解 d 皮 "痴" 住隻鑊剷   所以條魚甩皮甩骨咁   好恐怖   真係好驚呢 ~  

粟米青椒炒什菌 - 用小小牛油求其炒埋一碟   原來係無味嘅   所以最後要狂加香草同七味粉調味 ~

媽咪湯 - 係前一晚特登煲比我飲嘅   材料有當參龍眼肉淮山黑棗豬展   里奧大人話好好飲    仲以為係我煲添 ~   

里奧大人對於我煮碟魚就讚不絕口   因為佢無諗過我夠膽煮魚喎   可惜丫   呢次可能係最後一次呢 ~  

沒有留言:

發佈留言