2009年3月19日星期四

豬柳茄汁意粉 + XO 醬炒西蘭花 + 徑步






好耐無同媽咪同豬豬食早餐喇   所以尋晚特登 10 點半瞓覺   6 點 15 分起身同佢地食早餐呢 ~  


雖然早起身   但又唔覺好眼瞓喎   唔知係咪太開心呢 ~  














早排成日焗紅棗水   依家就焗菊花龍眼肉杞子   所以依家好抗拒飲清水呀 ~  


晏晝同里奧大人食粉麵   呢期勁鍾意食炸魚皮呀   所以食炸魚皮河粉    里奧大人就食炸魚片頭牛腩河粉   d 牛腩勁肥呀   等食期間   里奧大人無啦啦好認真問我   牛腩河同牛腩粉有咩分別   嚇到我 O 哂咀   玩嘢咩 ~  









今晚里奧大人會遲放工   所以我買完餸就去徑步   之後就拿拿聲開飯喇 ~
 

是日懶餐 - 豬柳茄汁意粉 + XO 醬炒西蘭花

豬柳茄汁意粉 - 雖然好簡單咁   但我好有心機整架   因為我會炒香洋蔥粒   再加埋意粉一切炒架   我覺得好好味呢   因為好有口感呀 ~  

XO 醬炒西蘭花 - 其實好想食菜心   但覺得同意粉唔夾   所以就炒西蘭花喇 ~  

沒有留言:

發佈留言