2009年3月31日星期二

菜甫炒肉粒 + 上湯娃娃菜 + 蔥花蛋炒飯 + 隔夜湯 + 徑步









依家多數會喺假期嘅時候抽幾張 Recipe   作為一個星期嘅餸菜   咁就唔駛日日諗食咩啦   同埋我覺得醃肉嘅時間耐 d 會入味 d 咁囉 ~

是日懶餐 - 菜甫炒肉粒 + 上湯娃娃菜 + 蔥花蛋炒飯

菜甫炒肉粒 - 用韓燒醬汁醃一晚 ( 由於醬汁差唔多到期   所以落咗成半枝   d 醬汁係浸哂所有肉粒 )   so   肉粒甜甜地   菜甫爽爽地   加小小辛辣粉   勁正呀 ~

上湯娃娃菜 - 其實用雞粉扮上湯   但一落 d 雞粉   d 水就會 "沙" 一聲同埋起哂泡   有 d 恐怖囉   所以下次都係小落雞粉為妙 ~ 

蔥花蛋炒飯 - 里奧大人好鍾意食炒飯   仲激讚我 d 炒飯唔熱氣添呀 ( 因為我炒到 d 飯林 pat pat   唔係一粒粒呀 )   超 ~  

唔知點解   食完 d 娃娃菜覺得個肚漲漲咁 ( 唔係飽喎 )   下次都係咪整喇 ~  

整好哂所有嘢就同里奧大人去徑步 lu ~

~~~~
今朝又食麥皮 + 菠蘿油 + 鴛鴦   菠蘿油又甜甜鹹鹹香香咁   真係好味   不過我係食好小牛油   剩番嘅牛油仲多過食落肚架 ~  







次次番到菇場都覺得好凍   但一出街就好熱   真係麻煩呀 ~ 

晏晝同里奧大人去茶餐廳食粉麵   今日好多地方都有即沖奶茶派呀   所以我都拎杯試下   慳番熱飲錢呢   醒呀 ~ 






沒有留言:

發佈留言