2009年3月26日星期四

酸辣米線 @ 大埔










唔知點解   女人真係藉口多多嘅呢 ~ 

我其實暗中 plan 好咗   一係煮飯唔做家務   一係就唔煮飯做家務   不過就要睇番到屋企時嘅身體狀況而定喇 ~ 

好衰架   唔知點解   想下唔煮啫   到最後真係唔想煮喎   真係奇怪 ~ 

不過我就好慳家嘅   所以都係 cheap cheap 地食酸辣米線好喇 ~
~~~~  
今朝好鬼凍呀   冬天咁凍呀   好在無落雨   唔係大風又大雨真係好煩呢 ~ 

凍呀   要食多脂肪嘅食物保暖呀   所以今朝食蛋牛治烘底 + 奶茶    very good ~  



番到菇場無嘢做   所以上網周圍昅   隔離位同事一見我上網睇嘢就會 MSN 黎話好得意呀    邊個黎架   咁咁咁   總之我一睇嘢佢就會咁講   真係好 Q 煩   男人老狗咁 Q 八嘅   我最憎人咁八   仲要係男仔添   頂 ~   

食 lunch 嘅時候即刻同里奧大人呻呀   把幾火 ~

天氣咁凍   真係唔想行咁遠   so 又去 shake 喇   超好味呀   why why why   點解我食唔厭 shake 嘅   呵呵   I love shake ~ 







沒有留言:

發佈留言