2009年3月5日星期四

臘腸飯 + 瑤柱浸勝瓜 + 徑步








晨早流流搭車番工   諗住閉目養神   點知後面兩個男仔係咁傾計   係咁講粗口   最難頂係佢話 : " 如果我溝邊個   我實溝到 "   咁鬼爛口   鬼鍾意你咩   我真係好想擰住後面望下佢係點嘅樣   咁有自信嘅 ~ 

早餐食芝士蘑菇雞肉腸片治烘底 + 奶茶    同事見我影相知我寫 Blog   咁都幾好   唔駛解釋咁多 ~  



番到菇場有煩嘢搞   煩到唔想做   最怕見到 一大堆數字   真係望到都暈呀 ~ 

同里奧大人去公司附近茶餐廳 lunch   食火鴨絲燜米 + 油醬多   味道唔錯   又大碟   以茶餐廳黎講算係唔錯架喇 ~ 






呢排唔知點解一到 4 點幾就好唔舒服   可能飲得太多紅棗水   燥得滯 ~  

是日懶餐 - 臘腸飯 + 瑤柱浸勝瓜

臘腸飯 - 兩條臘腸就縛得住里奧大人個心呢 ~  

瑤柱浸勝瓜 - 第一次整   效果唔錯   味道唔錯 ~ 

呢排覺得身體唔多妥   覺得係時候要做番運動   so 我又 join 番體育會   咁就再無籍口話落雨唔運動啦   同埋最緊要係比咗錢   唔做會蝕架 ~   

沒有留言:

發佈留言