2009年3月12日星期四

超好味鎮江骨 + 薑蔥蓉拌菜心 + 徑步








早餐食我嘅至愛吉列魚柳 腸仔 蛋 多士 + 鴛鴦   點解依家 d 魚柳會腥架   以前都唔會嘅   定係我 "形" 住呢 ~ 






依家菇場係淡季   所以基本上我係全日 on line   唔係日子唔知點過好 ~ 

同里奧大人 lunch 算係最開心架喇   因為菇場無咩同事啱傾   個個都係一句起兩句止咁   d 氣氛好怪   出咗菇場門口就好似唔識咁   唔多願意同妳打招呼   可能佢地個個都一堆堆   又做咗十幾年   所以係咁掛 ~  








里奧大人好遲先放工   所以我自己一個人去徑步   比咗錢真係好有原動力呀 ~ 

是日懶餐 - 鎮江骨 + 薑蔥蓉拌菜心

鎮江骨 - 整咗幾次   今次又係左抄抄右抄抄   但呢次真係二十萬個超好味呀   我好小讚自己煮肉類好味   今次真係例外呀   但次次都影得唔好嘅   無心機 ~ 

薑蔥蓉拌菜心 - 依家 $16 斤菜心   但我買嘅時候係 $12   因為接近收檔呢 ~

沒有留言:

發佈留言