2022年2月16日星期三

煎芋頭糕 + 蠔油燜冬菇節瓜 ( 16-FEB-2022 )




( 16-FEB-2022  WED )

尋晚半夜凍醒咗 2 次   咁都好過熱醒   哈哈 ~

今朝 8 點 15 分起身   上次 8 點半有啲趕   好唔慣食完即開工呀   我都係寧願早啲番   可以慢慢嘆早餐 ~


菇場得幾個人番工   超級靜呀 ~

Lunch Time 出去買蘋果   之後再買腸粉燒賣番菇場食 ~

本身食開 3 條腸粉 + 燒賣餐   但依家改為 5 條   但我又叫咗腸粉餐先   咁費事咁核突話只要齋腸粉啦   之後我叫阿齋幫手食啲腸粉同燒賣   阿爽話我係咁推銷啲腸粉燒賣好好食   哈哈


仍然唔忙   咁等放工啦 ~

同阿齋阿爽傾偈   傾開帶 Con   阿齋話老師話佢成日抄漏嘢   係特登唔想做   所以要見家長   但其實佢係近視睇唔到呀   我覺得好搞笑 ~

放工即走   抖陣又預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 煎芋頭糕 + 蠔油燜冬菇節瓜

煎芋頭糕 - 比蘿蔔糕易煎   但同樣失敗   我同里奧大人講   唔理佢反對都要買隻易潔鑊   我唔想煎糕永遠失敗   哈哈 ~ 

蠔油燜冬菇節瓜星期一燜定   但唔醒起尋晚唔喺屋企食呀   不過咁都好   今晚整少樣餸   就咁加啲節瓜就搞掂 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後沖涼休息喇 ~

我覺得紅火龍果好味   但切嘅時候要好小心   啲汁彈落件衫都就好麻煩呢


今晚都係 11 點幾瞓   呢排真係呢個時間瞓   想早啲瞓又瞓唔到喎   所以好感恩係朝早起身都精神咋 ~

沒有留言:

發佈留言