2022年2月25日星期五

蜜汁焗雞中翼 + 七味粉焗豆卜 + 辣菜甫娃娃菜 ( 25-FEB-2022 )





( 25-FEB-2022  FRI )

里奧大人尋晚話陪我食早餐   但佢今朝沖完涼先叫我   但其實我已經醒咗   佢仲話諗住都係唔叫我起身   等我瞓晏啲 ~

今朝真係買咩無咩   所以里奧大人去買點心番屋企食呢 ~


菇場都忙呀   仲要有 Urgent 嘢   好在今日有番工咋 ~

Lunch Time 出去買菜同零食   所以成 12 點半先番到菇場   不過我都係食 Flakes + 乳酪   唔駛咁多時間食呢 ~


忙到 4 點半就放工   因為里奧大人好晏放工   咁我番到屋企即大清潔廁所   沖埋涼再大清潔屋企喇   咁聽日唔駛做咁多嘢 ~

差唔多 8 點半先開餐   好在唔餓咋   呵呵 ~

是日懶餐 - 蜜汁焗雞中翼 + 七味粉焗豆卜 + 辣菜甫娃娃菜

蜜汁焗雞中翼 - 間唔中就好想食雞翼   同埋依家冰格幾乎爆哂   所以咩都要開嚟食啲   哈哈 ~

七味粉焗豆卜 - 上次買咗半磅新鮮炸豆腐   係時候要食咁啲喇 ~

辣菜甫娃娃菜 - 今次喺另一間買辣菜甫   估唔到好味喎   因為無之前嗰間咁鹹呢 ~

洗埋碗就再沖涼   依家又要一日沖 3 次涼了 ~

睇多陣 Youtube   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言