2022年2月4日星期五

XO 醬豆腐肉碎 + 菜心 ( 4-FEB-2022 )




( 4-FEB-2022  THU )

話咁快又要番工   今朝起身都 OK   起碼唔會懶床   哈哈 ~

天氣仍然咁凍   但天色灰灰暗暗   如果有陽光就好喇 ~

今朝去麥記買早餐   我明明要即磨咖啡嘛   點解會係齋啡㗎 ~


菇場忙咗陣   真係差啲唔記得做每月要做嘅嘢   哈哈 ~

好快又到 2 月


12 點幾開始食開年乳豬燒肉   食完就抽獎   今次係西瓜自己買比我哋嘅   大家開心開心 ~

影埋大合照都 1 點半 lu   可以放工喇 ~

有紅酒/白酒/氣酒   我抽到 No. 6   所以可以揀到自己想要嘅酒


里奧大人今日補假   所以喺屋企等緊我買午餐   哈哈 ~

番到屋企都 2 點   里奧大人都應該餓喇   最搞笑我話 Share 食   佢以為話買兩個午餐 Share 食呀   我又係講得唔清楚嘅   之後我話食唔落咁多呀   一個餐 Share 食就可以了 ~


食完又抖下   之後又溫陣書 ~

今日大豐收   雖然得幾封   但封封係勁嘢呀   哈哈哈哈


今晚仍然係 7 點左右開餐   時間唔遲又唔早 ~

是日晚餐 - XO 醬豆腐肉碎 + 菜心

XO 醬豆腐肉碎 - 難得我仲記得有樽 XO 醬   所以快快煮埋佢喇   今次加埋包金菇   仍都係難得見到佢   哈哈 ~

菜心 - 尋晚食剩臘腸   再擺喺菜心上面   當堂無咁寡   哈哈哈哈 ~

洗埋碗即開機洗衫   之後沖涼休息 lu ~

呢排食芋蝦蛋散呢啲熱氣嘢   牙肉應該腫咗   勁驚呀   所以即刻用鹽漱口 ~

里奧大人 10 點要開緊急會議   開咗半個鐘   之後繼續睇 "大力女子都奉順"   不過睇到 11 點半都要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言