2022年2月18日星期五

燒汁辣醬焗雞膇 + XO 醬炒洋蔥蝦仁 + 蒜蓉菜心 ( 18-FEB-2022 )





( 18-FEB-2022  FRI )

今朝里奧大人喺屋企食早餐   不過我都仍然照瞓到 8 點 15 分   嘻嘻 ~

天氣凍咗又落毛毛雨   真係比較麻煩 ~

早餐食奶醬多   唔想諗呀 ~

我影埋支涼茶   家姐以為我唔舒服呀   無諗過佢會咁諗   哈哈


菇場忙咗陣又可以抖下   咁又繼續投票啦 ~

Lunch Time 出去一田買嘢   之後去買麵包   因為聽日後日都唔會出街   我都無諗過可以日日食麵包   越嚟越似家姐    哈哈   最後買埋炒麵都即番菇場喇 ~


又比工人玩   哈哈




西瓜叫我 3 點 50 分可以放工   實在太好喇 ~

咁即去街市買餸   番到屋企都已經 5 點 ~

里奧大人無咁早放工   咁又大清潔屋企啦   咁聽日可以做自己嘢 ~

之後 Whatsapp   隻手係咁震真係勁驚囉   好驚甲狀腺翻發   咁伸直隻手又無咁震   終於諗起頭先拎得太重呀   所以咪手震囉   哈哈 ~

里奧大人番到屋企都要等陣先食   咁叫佢沖埋涼先 lu ~

6 點 45 分左右開餐   呢個時間最好   唔遲又唔早 ~

是日晚餐 - 燒汁辣醬焗雞膇 + XO 醬炒洋蔥蝦仁 + 蒜蓉菜心

燒汁辣醬焗雞膇 - 估唔到 3 隻雞膇都幾多肉   今次味道都唔錯   依家幾乎用哂盒韓國辣椒醬   真係深受韓劇影響   哈哈   因為以前用最多 3 湯匙㗎咋   之後擺到過期就掉囉 ~

XO 醬炒洋蔥蝦仁 - 泰式咖哩過咗期   咁即轉 XO 醬炒啦   下次都唔買呢啲白對蝦   我唔係咁鍾意啲口感 ~ 

蒜蓉菜心 - 價錢比平時貴幾蚊 1 斤   咁我都接受到嘅   所以買 1 斤喇 ~

洗埋碗就大清潔廁所   之後沖涼休息了 ~

瞓得好舒服咁喎



今晚睇 Youtube 睇到 12 點先瞓   呢排啲作息時間唔太理想   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言