2022年2月28日星期一

辣肉腸長通粉 + 蒜蓉菜心苗 ( 28-FEB-2022 )



( 28-FEB-2022  MON )

今朝同里奧大人要番工   所以同佢一齊食早餐喇 ~


依家番工前要做測試   報告係陰性先可以番工   其實咁都好㗎   保障大家嘛 ~

菇場都忙   因為間唔中有 Urgent 嘢搞 ~

咁同埋阿爽佢地傾偈   之後阿齋去開冷氣   發覺今朝無開到我哋呢邊嘅冷氣   佢話坐坐下好熱   阿爽仲搞笑   話佢都驚驚哋係咪自己發燒 ?!  我話我喺屋企   覺得個身好熱就即探熱添呀   所以里奧大人都話我情緒有啲問題   不過我真係好驚呀 ~

但阿齋同阿爽都係咁   其實相信好多人都係咁   始終呢個病毒傳播力好強   每日 3 萬幾宗真係好恐怖呀 ~

我話依家我哋好似生還者咁   大家真係要好好保護自己呀 ~

Lunch Time 出去買麵包同零食   之後買埋墨丸河   侍應阿哥見到我好開心   仲話好掛住我   我都忍唔住笑   因為我呢排無去叫外賣早餐同午餐   星期六又唔駛番   所以少見呢 ~


阿爽係咁叫我食完就走   不過我話唔好啦   反正番咗嚟   同埋我想清埋啲 Urgent 嘢先呀 ~

聽日菇場要做消毒   所以個個都執好哂食物入袋   最搞笑阿爽話噴埋文件都唔錯   哈哈 ~

我都有唔少杯麵同零食   有時唔想出街就食呢啲做午餐㗎喇


4 點左右   BG 叫我呢星期都唔駛番嚟   因為我部門無人番   所以四點半唔夠都可以走 ~

買埋雞骨草就去美心買排包   因為連續 4 日喺屋企食早餐   點知去度得 3 個吞拿魚包   真係唔夠人搶 ~

番到屋企即消毒所有嘢   再沖涼洗頭 ~

里奧大人要晏啲放工   所以 7 點左右先開餐 ~

是日晚餐 - 辣肉腸長通粉 + 蒜蓉菜心苗

辣肉腸長通粉 - 唔知煮咩好呀又   所以又煮呢個   哈哈 ~

蒜蓉菜心苗 - 要清埋呢份菜喇   唔想又擺到黃咁咁 ~ 

洗埋碗就沖涼   之後休息 lu ~

今晚唔係咁眼瞓咁   所以 11 點幾先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言