2022年2月9日星期三

雜丸泡菜辛辣麵 + 麻醬車厘茄 ( 9-FEB-2022 )




( 9-FEB-2022  WED )

尋晚瞓到半夜又凍醒咁   真係奇怪喇   之後鬧鐘響   原來其實我算係一覺瞓天光   不過知道發咗好多好多夢   好在起身都精神咋 ~

今朝奶醬多 + 熱檸茶   突然好想飲酸嘢 ~


菇場忙咗 2 個鐘   之後就等 Lunch Time 喇 ~

眼瞓樣



對眼好搞笑   以前朱朱瞓覺   我摸下佢呢   佢會即飛身過來咬我同狂吠我㗎   真係比佢嚇鬼死   但 Berry 瞓覺會比人摸呢   反而仲會越瞓越舒服咁   哈哈



諗住打簿   但銀行 Closed   咁去買車厘茄同節瓜啦   再買埋鯪魚球米同牛油排包就番菇場 lu ~


勁樣衰   哈哈哈哈 



終於做長命 Report   咁就好喇   起碼聽日先搞掂   叫做有嘢做嘛   哈哈 ~

放工即走   今晚里奧大人要好晏先放工   所以我自己食喇 ~

番到屋企預備晚餐   不過都要 6 點半先食得 ~

是日懶餐 - 雜丸泡菜辛辣麵 + 麻醬車厘茄

雜丸泡菜辛辣麵 - 今晚好想食麵   所以煮辛辣麵喇   里奧大人最開心 ~

麻醬車厘茄 - 咁樣簡簡單單   又可以清下啲車厘茄   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖完涼再抖到 8 點先溫書 ~

溫到 10 點幾   開始好攰喇   所以要休息了 ~

11 點先番到屋企   等埋佢沖涼再傾多一陣   我都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言