2022年2月7日星期一

臘味蘿蔔糕 ( 7-FEB-2022 )



最後一碗湯   加埋尋晚食剩嘅隔夜飯餸   本身留比里奧大人今日 Lunch   不過佢話唔想食   佢真係好唔鍾意 OK 汁   哈哈哈哈


( 7-FEB-2022  MON )

尋晚瞓得都 OK   唔知係咪放得太耐假   起身有啲難度   哈哈哈哈 ~

又落毛毛雨呀   所以仍然覺得凍 ~

早餐加價了   不過其實自己喺屋企整奶醬多 + 咖啡嘅成本都唔平呢 ~


菇場忙咗陣   之後可以 Hea 過喇 ~

Lunch Time 都出去買嘢   之後就買牛腩米番菇場食 ~

BG 同我一齊入門口   因為佢等咗好耐外賣   等到隻手都凍埋   咁我摸下佢啦   之後我話好正   因為我有啲熱   之後到佢摸番我隻手好耐啦   要取暖   哈哈 ~

粉麵都加價   我覺得加幅就多喇   因為價錢拍得住酸辣米線   咁我食酸辣米線仲正囉 ~


菇場唔忙呀   都係傾偈傾到放工 ~

番到屋企即預備晚餐   又嚟煎糕呀   好緊張呀 ~

是日晚餐 - 臘味蘿蔔糕

臘味蘿蔔糕 - 仍然係咁鬼樣   真係要放棄   但仲有底芋頭糕   等後日先再煎   煎一煎糕好似打仗咁   所以一定要抖一抖   哈哈 ~

大清潔廚房就開機洗衫   之後睇 Youtube   今晚唔溫書喇 ~

11 點左右瞓先   星期一多數早啲瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言