2022年2月21日星期一

蒸素餃 & 腐皮卷 & 齋滷味 + 煎堆拚鹹水角 (外賣) ( 21-FEB-2022 )






( 21-FEB-2022  MON )

感恩一覺瞓天光呀   但真係凍到唔想起身囉   哈哈 ~

今朝我都要戴冷帽   好似得 10 度咋   加上又落雨   最怕呢啲濕凍 ~

早餐都係食奶醬多   依家隔日食就無咁悶   哈哈 ~   


菇場嘅 Server 突然有問題   所以可以睇下書   其實咁都唔錯㗎


但搞掂之後就勁忙   真係估唔到   哈哈 ~

Lunch Time 出去買齋   之後再買埋雞翼酸辣米線就番菇場喇   本身想食炒麵   但真係超級凍   所以食熱嘢 ~

今日 12 點 35 分先開餐   仲要食中辣   真係食到流眼淚   同埋食得好急   下次咁遲真係想食都唔買喇 ~


4 點半放工   一番到屋企   里奧大人叫我要着條珊瑚絨睡裙   我覺得佢好變態囉   成日幫我搵嘢又要我着   又話我買咗好多帽同頸巾   依家咁凍好拎出嚟用喎 ~

抖到 6 點幾就預備晚餐   雖然未餓   但里奧大人就話餓囉 ~

是日懶餐 - 蒸素餃 & 腐皮卷 & 齋滷味 + 煎堆拚鹹水角 (外賣)

蒸素餃 & 腐皮卷 & 齋滷味 - 好耐無食啦   其實我可以一星期食一次   不過里奧大人會覺好好密囉 ~

煎堆拚鹹水角 - 無啦啦又係勁想食   估唔到勁好味   下次一定會再買   哈哈 ~

洗埋碗即沖涼喇   之後睇 Youtube ~

里奧大人 11 點都瞓   我差唔多 1 點先眼瞓呀   唔知係咪飲咗茶呢 ~

沒有留言:

發佈留言