2022年2月26日星期六

沙爹牛肉炒芥蘭 + 菠蘿生炒骨 (外賣) @ 屋企 ( 26-FEB-2022 )

沙爹牛肉炒芥蘭 - 份量都好多   同埋都好味道呀


 菠蘿生炒骨 - 呢個又係份量好多同妹味道   今晚好開心   食到好味嘢   哈哈


里奧大人買藍莓芝士蛋糕   佢知我鍾意食   我話今次醒喇   因為我好驚食有 Cream 嘅蛋糕呢


( 26-FEB-2022  SAT )

今朝瞓到 10 點先起身   又係瞓到有啲頭痛先醒   我發覺瞓到 9 點幾就唔會有呢啲問題   好奇怪 ~

食埋早餐就大清潔廚房   始終天氣仍然潮潮濕濕   都係徹底清潔好啲 ~


搞掂哂就拖地   沖埋涼就休息 ~

家姐話我今日生日唔好做大清潔   我話啱啱先做完啦   哈哈 ~

里奧大人 3 點幾先放工   不過我又唔太餓   感恩感恩 ~


估唔到里奧大人會買生日蛋糕比我   呢樣好有驚喜   最搞笑頭先家姐問有無生日蛋糕 ?!   我話肯定無添   哈哈 ~

今晚比自己嘅生日禮物係唔煮飯   唔算過份啦   哈哈哈哈 ~

本身叫 Pizza   但無人聽   可能唔開呀   不過無咩所謂   因為我都係想食與唔想食之間呢 ~

接近 8 點半開餐   因為太晏食午餐   如果 7 點真係食唔落呢 ~

食完又要食生日蛋糕喇   勁開心   依家疫情太嚴重   我公司又係重災區   所以我一定唔會探家姐   雖然有啲遺憾   但家人嘅安全係最緊要呢 ~

沖埋涼就睇戲   咁當然睇笑片啦   係睇 2008 年嘅 "極速緋聞"   12 年前勁呀呢   因為我鍾意朴寶英   最開心係睇到我好鍾意個小朋友呀   原來呢套戲係有份做   依家佢都 18 歲喇   哈哈哈哈 ~

11 點幾都瞓覺   其實呢排無咩必要   都想喺 11 點前瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言