2009年1月10日星期六

住家飯 @ 媽咪屋企










尋晚去媽咪屋企食晚飯   所以又係放工即走喇 ~  

因為我想買 Cake   所以今次叫媽咪煮小 d 餸   同埋我要求好簡單架咋   只要有湯有新鮮魚有菜就得架喇 ~ 

Italian Tomato 嘅 Cake 真係好正   不過我鍾意同屋企人一齊食   因為佢地咩款都啱 ~  








食到飽飽就走人喇   朱朱就由開飯到我地走都凍到唔願郁呀 ~


 




~~~~

今朝好開心   因為 OFF 可以瞓到 10 點半   我真係好想每逢星期六都係 OFF 呢 ~  

太凍喇   所以唔願煮   同里奧大人出街食早餐算喇 ~ 






食完同里奧大人行下商場   好有新年氣氛呀   我鍾意新年架   因為樣樣都紅噹噹好開心呢 ~







沒有留言:

發佈留言