2009年1月17日星期六

朋友婚宴 @ 翰騰閣 ( 又一城 )
















尋晚朋友茄子結婚   其實茄子係里奧大人舊公司同事   好多時搞 Gathering 我都會一齊去    再加上我又同茄子 MSN   所以好快就熟喇 ~ 

里奧大人聽完 Seminar 就可以直接去又一城   所以先約咗其他舊同事喺麥記傾下計 ~

我去飲之前多數會食 d 嘢打底   因為多數要 9 點幾先開席   我唔餓得架   唔係好易掹   人都老 d 架 ~



我覺得今次場地比較窄   同埋樓底較低   所以覺得有 d 焗   塊面焗到紅卜卜   d 人以為我飲咗好多酒   我唔鍾意飲酒架   因為我覺得成陣啤酒 "除" 好臭 ~  

依家結婚興開席前會有 Slide   我好鍾意睇架   因為細個 d 樣好得意呢 ~ 



尋晚食到魚就要走喇   因為已經 10 點 45 分   里奧大人要番 8 點   所以要早 d 番屋企瞓覺  

~~~~
好在今日係星期六   所以可以遲小小番公司 ~

今朝比較趕   所以食芝腿治烘底 + 奶茶 ~

 


沒有留言:

發佈留言