2009年1月12日星期一

炒粒粒 + 節瓜紅衫魚湯 + 芝麻湯丸









朝早扮細食   學人食多士   所以晏晝好快肚餓   係咁博命食零食   之得正正經經食個飽 d 嘅早餐好過啦 ~   

又要等埋里奧大人做功課   所以 3 點先食 tea   食完同里奧大人去買餸   其實一齊買餸幾好架   等佢知道下 d 價錢   唔係食米唔知米貴呀 ~  







差唔多農曆新年喇   係時候要小掃除   慢慢執 d 執 d 咁   最緊要唔好咁辛苦   同埋呢   最主要係我屋企都幾乾淨下嘛   係真架 ~ 

不過我首先會喺執食物柜   因為成日會買埋買埋好多嘢   一見有空位就買   於是呢   依家先發覺買咗好多出前一丁同粟米湯 ~  







依家星期日多數會黃昏徑步   之後番屋企煮飯   因為我鍾意睇 Cable 嘅旅遊節目   但如果要徑步就無得睇喇   雖然可以錄   但我都鍾意快 d 睇   因為睇旅遊節目真係令人好開心呢 ~ 











是日晚餐 -  炒粒粒 + 節瓜紅三魚湯 + 芝麻湯丸

炒粒粒 - 材料有叉燒 + 豆腐乾 + 青紅黃椒 + 菜甫 + 冬菇   將所有材料切粒粒  ( 原來可以叫叉燒佬切粒粒架   所以慳咗唔小功夫 )   天氣太凍喇   洗完 d 材料   d 手指凍冰冰   超辛苦    自問細心嘅我都唔想細心切粒粒喇   切得唔靚當睇唔到算喇 ~ 

節瓜紅衫魚湯 - 一次過有魚有瓜有湯   超方便   不過 2 個節瓜都要 $10   我覺得都貴咗呀 ~  

芝麻湯丸 - 大量薑片   所以食完個人暖粒粒好舒服呢 ~

一個人喺屋企坐梳化睇電視   越坐越凍   所以索性拎個暖爐出黎用喇 ~

~~~~
今朝起身超凍   沖完涼仲覺得超超凍呀 ~  

早餐又食芝腿菠蘿包 + 奶茶   一個人食早餐真係好悶   來來去去都係食果 d ~


 


番到菇場忙到眼坦坦 ~
晏晝同里奧大人去興記   唔知係咪凍得滯   今次 d 嘢食水準好唔掂呀   豬扒鹹   火腿燴意粉無味   唉 ~

 










沒有留言:

發佈留言